dinsdag 7 juli 2015

Winactie: 2 verzorgingspakketten van Cattier-Paris ter waarde van 54,96 euro!


Het weer is vandaag wat minder mooi, maar ik heb een leuke winactie om de dag helemaal op te fleuren! Ik mag namelijk 2 mooie pakketjes van Cattier-Paris weggeven. Elk pakket bevat 4 producten en heeft een waarde van maar liefst 54,96 euro! Ik ben alvast razend enthousiast, want Cattier-Paris is dierproefvrij, bevat voornamelijk natuurlijke ingrediënten en deze ingrediënten zijn voor een groot deel afkomstig van biologische landbouw. Respect voor de natuur, het dierenrijk en je lichaam dus! Benieuwd naar de inhoud? 


Het eerste product is de Elixir Végétal dagcrème voor een normale tot gecombineerde huid in een fles van 50 ml. Dit is een bom aan verzorging! Korenbloemwater verfrist, verzacht en voorkomt verstopte poriën. Glycerine hydrateert, maakt de huid glad en verzacht. Squaleen zorgt voor zachte hydratatie en versterkt de hydro-lipidengrens van de huid. Kokosvet is hydraterend en antiseptisch, terwijl jojoba-extract de huid regenereert, beschermt, in balans brengt en ontstekingen afremt. Pompoenpitolie is dan weer een goede anti-oxidant en gaat de huid zowel beschermen als verzorgen. Voor de vettigere zones, gaat silica talg absorberen en matteren.


Het is een zachte fluïde, waardoor hij erg snel intrekt. Ik vind het enorm fijn dat deze fles een pompje heeft en dus zowel hygiënisch als gemakkelijk werkt. Ik gebruik deze dagcrème al sinds ik hem van Petra kreeg tijdens onze swap en intussen ben ik ook helemaal overtuigd van de hydraterende werking. Toch vind ik het een leuke extra dat hij ook matteert, zodat je hem zowel in de winter als in de zweterige zomermaanden kan gebruiken. 


Hetzelfde flesje, maar een kleiner 15 ml formaat: de Éclat De Rose oogcrème tegen wallen en tekenen van huidveroudering. Ook dit is een heleboel verzorging in een klein formaat. Arganolie (ja hoor, dàt goud!) hydrateert, verstevigt, geeft elasticiteit en bevordert de celvernieuwing. Zwarte boekweitwas vermindert wallen en hydrateert, terwijl rode algenextract verstopte poriën voorkomt en de microcirculatie stimuleert. Naar rode algen bevat het ook groene microalgenextract en dit gaat kringen tegen, activeert de microcirculatie en zorgt voor een stralende huid. Tot slot werkt vlinderlavendelextract tegen rimpels en zorgt rozenwater voor verfrissing. 


Het is een romige crème, die snel intrekt. Toch is zuinigheid hier de boodschap. Ten eerste omdat je anders een vettig laagje overhoudt en ten tweede omdat je ook gewoon echt maar een heel klein beetje nodig hebt. Over de anti-age werking kan ik moeilijk oordelen, aangezien ik geen rimpels heb. Ik kan jullie wel vertellen dat mijn ogen wakker en verfrist aanvoelen na het gebruik van deze crème. Ook heb ik geen last van droge plekjes, waardoor de make-up onder mijn ogen egaler is. 


Numero 3: de 100 ml witte klei peeling. Witte klei is pH-neutraal en gaat talg absorberen, verstopte poriën reinigen, remineraliseren, cellen herstellen en werkt antiseptisch. Extra zuivering en kalmering worden verzorgd door lavendelwater, aloë vera en jojoba-olie. Deze peeling werkt als een scrub en bevat minuscule korreltjes. Heel fijn voor de gevoelige huidjes, want deze kleine korreltjes zullen de huid niet snel irriteren. Er zit ook munt in de peeling, waardoor hij heel fris ruikt en aanvoelt. Na gebruik heb je dus een fris, zacht velletje. Zalig in de zomer!


En last but not least: de 100% pure biologische sheaboter in een grote pot van 100 gram. Sheaboter heeft geneeskrachtige, niet-uitdrogende en beschermende eigenschappen. Bovendien is het een bron van vitamine A, D, E en F. Je kan deze boter op je gezicht, lichaam en haar gebruiken. Multifunctionele verzorging dus!


Het is wel even wennen om ermee te werken, omdat pure sheaboter heel wat harder en stugger is dan een gemengde versie zoals de body butters van The Body Shop. Eerst de boter dus even opwarmen tussen je handen, zodat het wat zachter en vloeibaarder wordt. Het werkt wel enorm verzorgend en kalmerend op plaatsen waar je last hebt van zonnebrand. Als dat geen topper voor de zomer is!


Let's talk business! Wat moet je doen om kans te maken op dit pakketje?

1. Schrijf je in op de nieuwsbrief van Cattier-Paris via deze link

2. Like de Facebook-pagina van Cattier-Paris via deze link

3. Volg mijn blog via Bloglovin' en Facebook.

4. Laat in de comment hieronder een geldig e-mailadres achter zodat ik je kan contacteren als je gewonnen hebt.

Ik zal 2 winnaars selecteren op vrijdag 24 juli. Opgelet: alle stappen worden gecontroleerd! Ik zal dus ook 2 reserve-winnaars selecteren, voor wanneer de eerste 2 niet aan alle voorwaarden voldoen. 

Veel succes!