dinsdag 10 maart 2015

NARS - NARSissist Blush, Contour & Lip Palette


Herinneren jullie je mijn wishlist artikel nog? Tot mijn grote verbazing kreeg ik een klein weekje later plots een pakje afgeleverd met daarin dit prachtige palette van NARS. Ik weet niet wie mij dit prachtige cadeau heeft gegeven, maar ik wil hem/haar in ieder geval ENORM bedanken! Ik ben er echt superblij mee!

Net omdat ik het zo mooi vind, vind ik het enorm jammer dat ik geen full face swatches heb kunnen maken. Ik heb net enkele wijsheidstanden laten verwijderen en mijn hamsterkaakjes zijn niet zo fotogeniek ;) Binnenkort zal ik er zeker een LOTD mee maken! Toch wil ik dit palette nu al laten zien, want het is limited edition en waarschijnlijk niet zo heel lang meer te verkrijgen.  


Het palette is vrij klein en pakweg ietsje groter dan mijn hand. Hierdoor is hij erg handig om mee te nemen in je tasje. Ik zou dan wel aanraden de verpakking bij te houden. Het dekseltje bevat namelijk een grote spiegel en is dus heel gevoelig voor krasjes en vlekjes. 


Als je het doosje opent, zit ook aan de binnenkant een grote spiegel. Je krijgt er dus gewoon twee! Verder zie je dan ook een klein lipglosje en drie blushes in reisformaat.


Je kan het vakje met de blushes omhoog klappen en dan komen er nog een highlighter en bronzer tevoorschijn. Alles is dus wat kleiner dan een full size, maar al bij al zijn de verschillen niet ongelooflijk groot. De lipgloss is full size 6ml en deze is 4ml. Een blush of highlighter is 4,8 gram en hier krijg je 3 gram blush per kleur en 3,5 gram highlighter. De bronzer is full size 8 gram en deze versie bevat 4,3 gram. 


Deze twee zijn intussen grote favorieten bij NARS-fans en zitten ook vast in het assortiment. Links zie je de Albatross highlighter en rechts de befaamde Laguna bronzer. 


De pigmentatie is echt waanzinnig goed! Albatross lijkt gewoon wit in het doosje, maar geeft bij het aanbrengen een prachtige gouden glans. Laguna lijkt in de doos dan weer vrij mat en donker, maar heeft mooie shimmers en kan prima opgebouwd worden. 


De drie blushes zijn limited edition. Van links naar rechts zie je Enrapture, Enthralled en Roman Holiday. Enrapture is een matte donkere perzikkleur. Enthralled is bruinroze met glitters en is zeker mijn favorietje hier. Roman Holiday is een matte felroze kleur.


Ook hier weer prima pigmentatie. Enrapture en Enthralled lijken wel erg op elkaar, maar zijn toch verschillend. Enrapture is iets lichter en neigt harder naar perzik, terwijl Enthralled veel dieper en roziger is. 


Het kleine lipglosje is echt superschattig! De kleur is Istria, een prachtige roze kleur met kleine shimmers. Dit is echt zo'n kleurtje waar iedereen mee staat. 


De lipgloss heeft een gewone sponsapplicator. Ik zeg gewoon, omdat mini's vaak ook een heel kleine applicator hebben. Deze heeft een gewoon formaat en werkt dus net hetzelfde als een full size. 


Op de lippen valt hij ietsje transparanter uit dan ik eerst had verwacht, maar ik vind hem nog even mooi als in het flesje. Wat ik vooral zo fijn vind aan deze lipgloss, is het feit dat hij totaal niet plakkerig of dik aanvoelt. Voor mij persoonlijk is het zeker één van de comfortabelste lipglosjes die ik heb.

Voor mij is dit een absolute topper geworden. Als ik had geweten dat de kwaliteit zo fantastisch is, dan had ik geen moment getwijfeld om hem aan te schaffen. Maarja, als je nog geen ervaring hebt met NARS, is 41 euro voor zo'n palette natuurlijk niet niets. Ik ben in ieder geval enorm benieuwd geworden naar de andere producten van NARS. 

Je kan het NARSissist Blush, Contour & Lip Palette verkrijgen bij Sephora voor 41 euro.

Wat is jullie favoriete product van NARS?