vrijdag 19 december 2014

Ik ga eindelijk weer naakt! (nl)


Naakt? Met blote billen??!!! Nee, ik heb het natuurlijk over Urban Decay! Ik heb heel lang getwijfeld om het Naked 3 palette te kopen, omdat ik de andere twee al een tijdje heb. Uiteindelijk heeft de uitstekende kwaliteit van de Naked palettes mij dan toch overtuigd om nummer 3 aan te schaffen. Hij is namelijk helemaal anders dan de andere twee, omdat Naked 3 vooral rozige tinten bevat.


Als leuke extra krijg je 4 samples van de primer potions bij het palette. Elk pakje bevat genoeg product om een week mee toe te komen en ik heb nu 1 potje leeggemaakt op 2 weken tijd. Genoeg om te testen dus. Het bevat de gewone Original versie, de matte Eden primer, Sin met shimmers en Anti-Aging om fijne lijntjes te camoufleren. 


Het palette zelf ziet er supermooi uit in een rosé gouden doos met gouden letters.


Binnenin zit er een grote spiegel en een kwast van goede kwaliteit. Het gebeurt niet vaak dat ik de bijgevoegde applicators daadwerkelijk gebruik en deze keer ben ik zelfs echt tevreden over de kwaliteit ervan. Langs de ene kant zit een platte kwast en de andere kant heeft een iets dikkere blendkwast. 


De kleurtjes! Ik heb intussen al heel wat neutrale palettes en meestal zijn die opgebouwd uit allerlei bruintinten. Ik wilde dan ook iets dat echt een aanvulling zou zijn op mijn stash, in de plaats van een herhaling van wat ik al heb. Naked 3 voldoet daar helemaal aan, omdat alle kleuren een rozige of paarse toets geven aan het hele nude gebeuren. 


Strange is een matte superlichte roze kleur. Hij neigt sterk naar wit, maar is toch net dat ietsje roziger. Dust is een lichtroze perzikkleur met heel veel glans. Burnout is daar een iets donkerdere versie van en bevat iets minder shimmers. Limit is een matte leverkleur, wat een soort van lichte taupe is met een roze ondertoon.


Buzz is een roze kleur met shimmers, die afhankelijk van het licht een paarsige schijn krijgt. Trick is een warme gouden kleur met glans en met Nooner gaan we plots weer de matte richting in. Nooner is een donkerdere versie van Limit. Liar is glanzend bruinroze kleur.


Het palette gaat van licht naar donker en zo zijn we bij de 4 donkerste kleuren beland. Factory is een warme bruine kleur met shimmers en Mugshot is daar een iets koelere versie van, doordat hij wat meer naar goud neigt. Darkside is een donkere grijsbruine kleur met een satijnen finish. Blackheart is een hele donkere zwarte kleur die bomvol roodpaarse shimmers zit.


De swatches van links naar rechts: Strange, Dust, Burnout en Limit. Strange is iets minder zichtbaar, omdat hij zo dicht bij mijn eigen huidskleur aanleunt. 


Buzz, Trick, Nooner en Liar zijn al even goed gepigmenteerd. Nooner is ietsje minder omdat het een matte kleur is, maar dat is vrij normaal. 


En ook de donkerste kleuren zijn top qua pigmentatie: Factory, Mugshot, Darkside en Blackheart.


Ik ben echt superblij met dit Naked 3 palette en ik vermoed dat hij heel vaak gebruikt zal worden! 

Ik heb mijn palette gekocht bij Sephora voor 47,90 euro. Naar mijn mening is dat echt een goede prijs. Ok, het is geen 10 euro palette, maar je krijg echt wel een grote hoeveelheid aan oogschaduw en enorm veel verschillende kleuren waar je heel wat kanten mee op kan.

Wat is jullie favoriete Naked palette?