donderdag 13 november 2014

Mijn nieuwe favoriet: Zoeva Naturally Yours (nl)


Zoeva had me al helemaal overtuigd met de kwasten en toen ik laatst nog eens bestelde bij The Make Up Spot bestelde, besloot ik om één van de story palletjes te testen: de Naturally Yours versie. Alle palletjes hebben een eigen design. Mooi!


De ingrediënten. De oogschaduw bevat Vitamine E en gelukkig geen parabenen, minerale oliën, parfum en ftalaten. Dat horen we graag!


Rond het palletje zit een kartonnen hoesje dat je kan wegnemen. Het pallet heeft hetzelfde design als het hoesje. Wat ik persoonlijk wel jammer vind, is dat er geen spiegel bij zit. Dat is iets minder fijn als je het pallet wil weenemen. Het pallet zelf is gemaakt uit karton, waardoor het milieu-vriendelijk is maar ook wel sneller zal slijten als je het elke dag zou meenemen in je tas. Op zich is het echt wel stevig genoeg, dus als je hem gewoon in je kast, koffer,... bewaart, gaat hij wel lang mee.


Het pallet bevat 10 kleurtjes in neutrale tinten met een mengelmoes aan finishes. Van links naar rechts:
BOVEN: Pure - mat nude ; Soft & Sexy - mat chocoladebruin ; Smooth Harmony - shimmer beige met subtiel goud glansje ; Forever Yours - shimmer duochroom bruin met groen glansje ; Slow Dance - mat roodbruin
ONDER: First Love - mat vanille ; Casual Elegance - shimmer goud ; Sweet sound - shimmer bronsbruin ; Lovely Monday - mat bruin ; Timeless Chic - mat zwart 


De swatches in dezelfde volgorde als het pallet. De oogschaduw is enorm zacht en romig. Hierdoor zijn ze ook erg goed gepigmenteerd en gemakkelijk om aan te brengen en te blenden. Ik ben helemaal verliefd geworden op de samenstelling van deze oogschaduw. Hier kunnen heel wat merken echt iets van opsteken!


Hier heb ik een look gemaakt met Casual Elegance op mijn ooglid, Smooth Harmony in de arcadeboog, Forever Yours op de onderste wimperrand, First Love als highlighter onder mijn wenkbrauw en in de binnenste ooghoek en Sweet Sound op de bovenste wimperrand. Zeker een ideaal palletje voor alledaagse looks, al kan je er ook prima natuurlijke smokey eyes mee maken. De oogschaduw blijft verder ook de hele dag zitten zonder vlekken of vervagen, al weten we natuurlijk allemaal dat een goede basis gebruiken nooit slecht is.

Je kan dit pallet kopen via de website van Zoeva voor 17,50 euro. Ik heb de mijne via The Make Up Spot gekocht voor 17,95 euro. Dat is zo'n 1,7 euro per oogschaduwkleurtje. Een prima prijs voor een prima pallet!

Wat is jouw favoriete kleurtje uit dit pallet?

Vergeet ook zeker niet deel te nemen aan de winactie via deze link!