woensdag 5 november 2014

Holiday winactie: maak kans op een mooi beauty-pakketje! (nl)


Met de feestdagen in aantocht, kan ik toch moeilijk mijn trouwe lezertje in de kou laten staan? Ik heb dan ook een mooi pakketje samengesteld om jullie allemaal te bedanken voor het lezen van mijn blog, het nalaten van lieve comments en voor de fijne mailtjes die ik al heb ontvangen! Benieuwd wat er allemaal in zit?


Pedicuresetje met een voetvijl, borsteltje, nagelknipper en tenenspreiders.


Mooi zilveren make-up tasje van Clinique
Eau Thermale spray van Avène
Handcrème met wilde roos van The Body Shop
Mini douchegel van Yves Rocher uit de Monoï de Tahiti lijn


2 douchepuffs en 2 zeepjes uit de nieuwe kerstcollectie van The Body Shop, namelijk de Frosted Cranberry en de Vanilla Brûlée


2 mini crèmes van Roc
Schattige button met bloemetjes
Nagellak van Yves Rocher 
Prachtig shimmery pigment van Eugénie Prahy
Glitternagellak van Kleankolor


Koraalrode lipstain van Astor
Mini Sexy pulp lipgloss van Yves Rocher
Lipstick van Yves Rocher uit de Cherry Oil collectie
Prachtige nude lustre lipstick van MAC
Limited edition Dare to Wear lipgloss van MAC


Wil jij dit pakketje graag winnen? Lees dan snel wat je moet doen om deel te nemen

1. De winactie is internationaal. Als je minderjarig bent, vraag dan even toestemming aan je ouders zodat ze niet vreemd opkijken als je dit palletje zou winnen!

2. Laat een comment achter met daarin dat je meedoet en laat een geldig e-mailadres achter zodat ik je kan contacteren.

3. Volg mij op Bloglovin'

4. Voor extra kansen:
    1) Like dit artikel op Bloglovin'
    2) Volg mij op Facebook.
    3) Vertel me in de comments jouw geheim voor een geslaagde look tijdens de feestdagen
    BELANGRIJK: Vertel zeker ook even welke extra stappen je hebt ondernomen.

5. Deelnemen kan tot en met zondag 7 december. Dan heb je dit pakketje zeker binnen voor de feestdagen, zodat je het kan gebruiken om helemaal te schitteren op de feestjes!