maandag 6 oktober 2014

Sleek Pout Polish: nieuwe herfst-buddy + winactie (nl)


Onlangs hield The Make Up Spot een erg leuke actie, waarbij je bij aankoop van een i-Divine palletje van Sleek er gratis een leuke Pout Polish, Pout Paint of lipgloss bij kreeg. Ik kreeg een Pout Polish en enkele dagen later bestelde ik meteen een extra kleurtje bij! Wil je weten waarom? Lees dan zeker verder!


De Pout Polish van Sleek is een voedende lippenbalsem, die je naast verzorging ook een mooi kleurtje bezorgt. Hij bevat SPF-15, Vitamine E, shea boter en natuurlijke oliën van jojoba, zoete amandel en avocado. Hij heeft geen smaakje, maar wel een heerlijke geur! Ze ruiken allemaal naar vanille (lekker!) en goede vanille, dus niet van dat overdreven chemisch geurtje.


Het is een lippenbalsem in een potje. Normaal gezien vermijd ik dit soort lippenbalsems, omdat ik een stick-versie handiger vind. Jammer genoeg is dus het geklungel met je vinger de grote reden geweest waarom ik deze Pout Polish nooit geprobeerd heb. Intussen ben ik helemaal bekeerd en vind ik het eigenlijk enorm jammer dat ik deze niet vaker zie verschijnen op andere blogs. Helemaal underrated!


Dit kleurtje kreeg ik bij mijn palletje: 965 Raspberry Rhapsody. Een fel paars-roze kleurtje. In eerste instantie vond ik het best fel, maar hij heeft mijn hart gestolen ;)


Ik wilde graag nog een iets neutralere versie, voor wanneer ik geen zin had in fellere kleurtjes en dus bestelde ik later 964 Peach Perfection. Op de foto valt hij wat naar de oranje kant uit, maar het is echt een mooi perzik-roze kleurtje. 


Bovenaan draag ik niets, daaronder Raspberry Rhapsody en onderaan Peach Perfection. Ze geven dus best een subtiel maar toch zichtbaar kleurtje met veel gloss. Normaal plaats ik niet zo graag foto's met kapotte lippen, maar deze keer doe ik het wel omdat de werking zo duidelijk zichtbaar is. Peach Perfection kreeg ik enkele dagen na Raspberry Rhapsody binnen en je ziet duidelijk dat mijn rode en gesprongen lippen er veel beter uitzien. 

Wat mij vooral overtuigd heeft, is het feit dat deze zo enorm fijn zijn om te dragen. Ze plakken niet, blijven best lang zitten voor een lippenbalsem en nadien voelen je lippen superzacht en verzorgd aan. De Pout Polish is dus van een haat-plaatsje omwille van het potje helemaal naar een plaatsje in mijn favorieten lijstje gestegen. Echt een aanrader voor de herfst en winter! Een potje bevat 10 gram (best veel dus) en bij The Make Up Spot kan je ze kopen voor 5,5 euro per stuk. 


Beauty UK scoorde al dikke punten bij mij met de Baked Blush box, dus heb ik nog een leuke winactie voor jullie! Voor de herfst heb je natuurlijk ook leuke oogschaduwkleurtjes nodig en daarom koos ik voor jullie dit oogschaduw en eyeliner palletje in Amazon. Deze bevat een bruine en zwarte eyeliner en oogschaduwkleurtjes die perfect aansluiten bij de herfst: koper, goud, bordeaux, wit, rood donkerbruin.

Wat moet je doen?

1. De winactie is internationaal. Als je minderjarig bent, vraag dan even toestemming aan je ouders zodat ze niet vreemd opkijken als je dit palletje zou winnen ;)
2. Laat een comment achter met daarin dat je meedoet en laat een geldig e-mailadres achter zodat ik je kan contacteren.
3. Volg mij op Bloglovin'
4. Voor extra kansen: like dit artikel op Bloglovin' en/of volg mij op Facebook. Vertel zeker ook even welke stappen je hebt ondernomen.
5. Deelnemen kan tot en met zondag 19 oktober

Veel succes!