woensdag 1 oktober 2014

MAC Technakohl liner (nl)


Het werd nog eens tijd voor een MAC product en vandaag laat ik jullie één van mijn favorietjes zien: de Technakohl liner!


Het is een automatische potloodliner en dat betekent dat je het potloodje uit een plastic huls omhoog ka draaien. Het voordeel is dat het puntje zo beter beschermd wordt en dat je niet moet slijpen, het nadeel is natuurlijk dat je na een tijdje geen scherpe punt meer hebt. Ik werk hier persoonlijk erg graag mee.


Ik heb de kleur Graphblack, een matte grafietzwarte kleur. Links zie je één veegje en rechts zie je een groter vlak. De liner is zacht, romig en enorm goed gepigmenteerd, waardoor je in één veegje perfect je wimperranden kan omlijnen. Wat ik vooral zo fijn vind, is het feit dat ze lang blijven zitten zonder vegen of vlekken. Vooral op de waterlijn vind ik het altijd zo jammer als de kleur al na een uurtje bijna volledig weg is, maar daar heeft deze dus absoluut geen last van.

Je kan de Technakohl lines kopen in de verkooppunten of de webshop van MAC voor 16 euro. Naar mijn mening is dat een prima investering!

Wat is jullie topfavoriet van MAC?