vrijdag 17 oktober 2014

Dior Addict lipstick (nl)


Het ultieme modeaccessoire volgens Dior? Lipstick! Dior zelf omschrijft de Addict lipsticks als een liefdesverklaring tussen kleur, stijl, couture en schoonheid. Ze bevatten 25% minder was in vergelijking met klassieke lipsticks. De was wordt hier vervangen door een speciale spiegelgel, waardoor de lippen voller lijken en gehydrateerd worden. 


De verpakking is werkelijk prachtig! Een echt pareltje om in je collectie te hebben. Ik vermoed dat het vooral de huls is, waarom hij zo gewild is. Ook voor mij was de mooie verpakking dé reden om deze lipsticks eens water nader te bekijken en toen ook al de rest heel interessant klonk, wist ik meteen waar ik mijn cadeaubon van Ici Paris XL aan zou spenderen. 


De doorschijnende huls heeft een regenboog-effect wanneer er licht op valt. Wanneer je de huls beweegt, zie je de kleuren ook veranderen. Wie kan daar nu niet verliefd op worden? 


Je kan de lipstick uit de huls halen door aan het zilveren knopje te trekken. Ik dacht eerst dat de opening aan het zilveren randje op de huls zat, zoals dit bij de meeste lipsticks wel het geval is. Persoonlijk vind ik dat dit systeem wel bijdraagt aan het luxegevoel van de huls.


Er zijn echt superveel kleuren beschikbaar, zodat er voor elk wel wat wils is. Ik wilde graag een natuurlijkere tint die ik altijd en overal wel kon dragen, waardoor ik koos voor 535 Tailleur Bar. Op de foto lijkt hij vrij donker en bruin, maar in realiteit is het een perzikroze kleur met gouden shimmers. Wat ik enorm fijn vind, is de vorm van deze lipsticks. Het zijn ronde, dunne en schuin afgesneden lipsticks. Door deze vorm kan je er heel gemakkelijk en precies mee werken. 


Op mijn arm kan je beter zien dat het een perzik nude kleurtje is. Hij geeft een mooie dekking, maar is toch lichtjes transparant. Erg fijn voor wie niet houdt van heel opvallend gekleurde lippen. Als je meer dekking wil, kan je ook kiezen voor de Addict Extreme lipsticks van Dior. 


Ik hou enorm van 'my lips but better' kleurtjes en dat is deze lipstick dus ook. Hij heeft wel een enorm mooie glans door de gel en de shimmers, waardoor je geen extra lipgloss nodig hebt. Wat mij vooral erg verbaasde is het feit dat deze lipsticks echt aanvoelen als een verzorgende lippenbalsem. Ze zijn heel zacht, plakken niet en voelen comfortabel aan. Ze gaan lang mee, al verdwijnt de glans zelf wel een beetje na wat eten en drinken. Nuja, eerlijk gezegd vind ik het allesbehalve erg om deze huls boven te halen en hem opnieuw bij te werken ;)

De Dior Addict lipsticks zijn te koop bij de luxe parfumerie, zoals Ici Paris XL, voor 31,05 euro. Net zoals de lipstick zelf zit de prijs dus ook in de luxe-categorie. Jammer genoeg betekent dit ook voor mij dat ik niet snel de hele collectie zal aankopen, maar ik heb absoluut geen spijt van deze lipstick! 

Zijn jullie ook verliefd geworden op de Dior Addict lipstick?

Let op: je kan slechts tot en met overmorgen deelnemen aan de winactie voor een leuk oogschaduwpalletje via deze link!