donderdag 27 februari 2014

Yves Rocher mascara's (nl)

Laat ons eerlijk zijn: een ooglook is niet volledig zonder mascara! Daarom wil ik vandaag 2 mascara's van Yves Rocher laten zien, namelijk de lash plumping mascara en de sexy pulp mascara.


De eerste mascara is de Sexy Pulp. Ik heb hier een miniatuurtje van getest, dus de normale verpakking ziet er lichtjes anders uit. Deze mascara belooft de ultieme glamourlook met prachtig gekrulde wimpers die niet verzwaard worden door de zachte crèmetextuur. 


Het borsteltje heeft een zandlopervorm, waardoor hij gevormd is naar de vorm van het oog. Hierdoor zou hij mooi aansluiten op de wimperrand en dat doet hij ook. In het begin was het even wennen aan de vorm, maar intussen ben ik echt verliefd geworden op dergelijke borsteltjes. Doordat hij vooraan iets breder is, werkt hij ook erg fijn om de buitenste en binnenste wimpers extra te accentueren.


Links zie je mijn ogen zonder mascara en rechts met de Sexy Pulp. Hij zorgt voor een mooie krul en mijn wimpers zien er ook langer en voller uit. Toch blijft hij heel natuurlijk en dat kan ik wel appreciëren! Ik had deze mascara al zien voorbijkomen op de blog van Amy als favoriet en ik begrijp haar volledig! Omwille van zijn prettige werking en mooi resultaat ga ik hem zeker in full size aanschaffen als mijn mini op is. De Sexy Pulp mascara is verkrijgbaar voor 17,90 euro, maar door de leuke acties bij Yves Rocher zal je zelden de volle pot betalen :)


Mascara nummer 2 is de Lash Plumping Mascara en dit is wél een full size. Deze mascara belooft een open blik door een perfecte scheiding van de wimpers. Bovendien zou hij 12 uur perfect blijven zitten. 


Het borsteltje lijkt een beetje op de Sexy Pulp mascara, maar de zandlopervorm is minder uitgesproken. Hierdoor werkt hij wel ietsje makkelijker voor je onderste wimpers. 


Ook hier zie je links mijn wimpers zonder mascara en rechts met de lash plumping mascara. Ook deze mascara zorgt voor een mooie krul, lengte en volume. Mijn wimpers zijn inderdaad mooi gescheiden zoals beloofd. Qua duurzaamheid van 12 uur kan ik vertellen dat hij inderdaad goed blijft zitten, maar hij is niet waterproof. Gelukkig kan je hem ook in een waterproof variant verkrijgen, waardoor hij natuurlijk nog beter blijft zitten. Mijn persoonlijke favoriet is toch de Sexy Pulp mascara, omdat ik hem prettiger vind werken. Als je toch zou kiezen voor de Lash Plumping mascara, dan kan je hem voor 17,90 euro verkrijgen bij Yves Rocher. Wederom kunnen de acties bij Yves Rocher de prijs omlaag halen ;)

Vergeet niet dat je nog tot en met morgen kan deelnemen aan de Vichy Normaderm winactie: klik hier!!

3 opmerkingen:

  1. Yes, ik heb nog iemand kunnen aansteken haha! De Sexy Pulp is zó underrated, ik snap echt niet waarom :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veel heeft met het merk te maken hoor. Ik heb ondervonden dat veel mensen denken "Yves Rocher = veel promoties en reclame = aanzetten tot kopen = slechte en goedkope producten". Wat uiteraard niet zo is :)

      Verwijderen