woensdag 30 oktober 2013

Winnaar Plante System + nieuwe winactie! / Winner Plante System + new giveaway! (gesloten/closed)

Zoals beloofd: de bekendmaking van de winnaar van de Plante System lippenbalsem!
As promised: the announcement of the winner of the Plante System lipbalm!
En de winnaar is Zoë! Ik heb je al een mailtje gestuurd, maar je kan me indien nodig ook zelf contacteren via virusofbeauty@gmail.com.
And the winner is Zoë! I've sent you an e-mail, but you can also contact me at virusofbeauty@gmail.com.

Ik heb nog meer leuk nieuws! Vandaag ben ik 3 jaar getrouwd en om dat te vieren heb ik nog een leuke winactie!
I've got more good news! I've been married for 3 years today and to celebrate, I've got another giveaway for you!
 

Wat kan je winnen? What can you win?

In mijn kwasten-artikel konden jullie al iets lezen over de paarse set die ik al een hele tijd gebruik. Ik ben zo tevreden over deze set, dat ik speciaal voor jullie een nieuwe heb aangekocht! De set bevat een borstelhouder en maar liefst 16 prachtige kwasten!
You've probably read about my purple brush set in my brush-article. I've been using these brushes for years now and since I'm so happy about these brushes, I've bought a new set for you guys! The set includes a brush roll and 16 gorgeous brushes!

Wat moet je doen om te winnen?
1) De winactie is internationaal. Als je minderjarig bent, moet je wel even toestemming vragen aan je ouders. Ik kan dit niet controleren, maar doe me een plezier :)
2) Laat een comment achter waarin je vermeld dat je meedoet en laat een geldig e-mailadres na in de comment of je linkje.
3) Voor extra kansen: Volg mij via Bloglovin' en/of Facebook. Deel dit artikeltje op Facebook en like het via Bloglovin'. Laat me hieronder in de comments weten welke stappen je hebt ondernomen!
4) De winactie eindigt op zaterdag 30 november en de winnaar wordt bekendgemaakt op Zondag 1 december. Zo heeft iedereen genoeg tijd om deel te nemen en krijg je de set nog op tijd aan voor de feestdagen! :)
 
 What do you have to do to win?
1) The giveaway is international. If you're a minor, please ask permission from your parents. I can't be sure you did, but please me ok :)
2) Leave a comment telling me that you participate in the giveaway and leave an e-mailaddress in your comment or the link.
3) For extra chances: Follow me through Bloglovin' and/or Facebook. Share this article on Facebook and like it on Bloglovin'. Leave a comment below, telling me which of the previous steps you did.
4) The giveaway will end on Saturdat November 30th and I'll announce the winner on Sunday December 1st. That way everybody has enough time to participate and you'll receive the set in time for the holidays! :)

22 opmerkingen:

  1. ik doe mee! en volg je op facebook en op bloglovin! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Please enter me! :) I follow you via bloglovin :)
    mmyheartishere@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMG die wil ik! Dit is echt een leuke winactie! Ik volg je op blogloving en heb je post geliked. En ook op Facebook! En gedeeld. Groetjes Nikki.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik volg je ook via fb (artikel gedeeld) en bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik volg via fb en heb dit artikel gedeeld

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke winactie, ik doe mee! ik volg je op bloglovin en heb het artikel geliked!

    liefs, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toffe give away. Ik heb de extra kansen al gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alweer een leuke winactie! Ik doe graag mee! Ik volg je op bloglovin' en likete het bericht. Mijn e-mailadres is amivc@outlook.com x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik volg je nu via Bloglovin en Facebook en heb het bericht geliked!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yaaay! Ik ben heel blij :) kijk er naar uit! Gefeliciteerd met je huwelijksverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe graag mee. Het artikel delen op Facebook kreeg ik helaas niet voor elkaar. Dit verschijnt bij mij namelijk niet in beeld!
    sepia [at] home punt nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke blog :)
    Ik doe meeaan de wedstrijd!
    candy.1991@live.be

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe mee ;) Ik volg je op Bloglovin en heb het artikeltje geliked. Mijn e-mailadres is beautycreatures@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een toffe winactie, ik doe mee!
    Ik heb ook wat extra's gedaan: ik volg je via Bloglovin' en was de 7e liker. Ook like ik je FB pagina en heb ik het artikel gedeeld.
    Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super zeg! Dit kan ik enorm gebruiken, echt dit setje komt zoooo van pas! :D

    Ik volg op bloglovin + dit artikel geliked!

    Spannend!

    xxx Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey, wat een mooie kwasten.
    Ik doe mee!
    anvandorpe@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met jullie 3 jarig huwelijk!

    Ik doe ook graag mee.
    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke wedstrijd, ik doe mee! Geliked en gedeeld op facebook!
    kellyheymans@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kwasten! Hiervoor neem ik met plezier deel...
    ruth.mertens@ugent.be

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe mee! En ik heb al verschillende dingen van jou gekocht op FB (schoutteten.stfanie@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik doe mee! ik volg je al op bloglovin en facebook.
    laura_aerts@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen