maandag 9 september 2013

Shoplog: Yves Rocher, KIKO, Kruidvat, The Body Shop en staaltjes! (nl)

Na mijn thesisverdediging en met het afstudeermoment in aantocht, vond ik het wel leuk om mezelf even te verwennen! :) Ik heb een beetje geshopt en van al deze producten komt ook zeker een review online. Natuurlijk wel eerst even de tijd nemen om alles goed te testen. Ben je benieuwd wat ik gekocht heb? Kijk dan even mee!
Een week geleden besloot ik nog eens een bestelling te plaatsen op de website van Yves Rocher. Ik had namelijk nog leuke kortingen te spenderen en ik kreeg een gratis probeerpakket erbij. Ik wou een een nieuwe micellaire lotion toevoegen aan mijn ochtendroutine, dus heb ik de hydra végétal versie gekozen. Ik heb mijn vaste producten wel, maar ik ben zeker benieuwd of deze versie beter is. Door het weer en de thesis-stress kon mijn huid ook best een oppeppertje gebruiken. Goed moment om de body melk met olijf en de arganbalsem te bestellen. Ik zag ook dat er een mini sexy pulp mascara was voor een klein bedrag, dus wou ik deze zeker eens testen. Wat me ook fijn leek om te testen, waren een aantal probeersetjes. Zo heb ik een anti-age setje, een hydra végétal setje en een active sensitive setje genomen. Bij mijn bestelling kreeg ik gratis een nutritive végétal setje, waardoor ik nu 4 probeerpakketjes kan gaan testen.
Dit is nu niet echt een shoplog in de strikte zin, maar ik had nog wat staaltjes gekregen van Biotherm die ik zeker wil testen!
Na mijn vorige bestelling van KIKO was ik zo enthousiast dat ik besloot zeker nog eens te bestellen in de toekomst. Toen ik de nieuwe limited edition zag, was dat moment natuurlijk aangebroken. Er was nog steeds korting op de oogschaduw, waardoor ik er ineens 3 heb gekozen. Verder heb ik ook de ph lip enhancer, een creamy lipgloss en een velvet mat lipstick gekocht. Van de Dark Heroine limited edition heb ik een dazzling highlighter en het neon glow serum gekozen. Mijn mascara's waren dringend aan vervanging toe dus heb ik meteen de luxurious lashes en de ultratech mascara in mijn winkelmandje gestopt. De korting op de mascara momenteel maakt kiezen al wat gemakkelijker :). Opnieuw zat er een gratis testpakketje bij met gezichtsverzorging.

Ik moest nog eens langs het Kruidvat gaan voor watjes. De limited edition productjes van Catrice en de sparkling sand lakjes van Essence stonden ook op het lijstje, maar waren jammer genoeg uitverkocht. Gelukkig was er een leuke actie waar je gratis een pakketje kreeg bij aankoop van 2 L'oreal producten. Ik heb besloten om 2 make-up verwijderaars te kiezen, aangezien ik zoiets dagelijks kan gebruiken. In het pakketje zat de volume million lashes mascara en de sun repair shampoo.
Tot slot bedacht ik me dat ik nog een kortingsbonnetje had liggen voor The Body Shop. Deze zat in de juni of juli box van Deauty, maar door al de thesis-drukte heb ik hem nu pas gebruikt. Ik heb dus een colour crush lipstick gekocht met 30% korting, dankzij Deauty! Vanaf een bepaald bedrag kreeg je een handcrème erbij voor 1 euro, zodat ik ook besloot het tea tree setje mee te nemen.
 
 
Hebben jullie nog leuke aankopen gedaan?