woensdag 18 september 2013

Le Soft Perfume: geur in stickvorm! (nl)

Een tijdje geleden vond ik het toch maar eens tijd om de nieuwste beautytrend te testen: Le Soft Perfume. Ik plaatste een bestelling en kreeg enkele dagen nadien een leuk cadeautje in de bus. Na het openen van de doos bleek de parfum in een leuk zakje te zitten en bovendien zat er een lief roze papiertje rond gewikkeld.
 
Waarom is Le Soft Perfume nu eigenlijk zo bijzonder? Het is een parfumstick met beschermende ingrediënten die geen vlekken maakt. Je kan hem op vrijwel elke plaats op je lichaam aanbrengen, waarbij hij bovendien een anti-stresserende werking heeft. Voorbeelden zijn de nek, slapen, topje van je neus, polsen, decolleté, rond de navel of de knieholte. Bijkomend is het eco-friendly: recycleerbaar, niet getest op dieren en gemaakt met respect voor de natuur. Er zitten geen alcohol of parabenen in, wat natuurlijk erg goed is. Sheaboter zorgt voor de romige en doordringende textuur en werkt ontspannend en voedend. Tiare hydrateert en herstelt. Tamanu heeft een verstevigende en regenererende werking. Tot slot zit er ook mangoboter in, wat zorgt voor een verstevigend en anti-verouderingseffect.
De stick zit in een leuke verpakking. Je kan hem dan ook meteen als geschenkje geven.
De verpakking zelf is eigenlijk een soort doosje, wat je kan openen zoals een boekje. Er staat ook extra uitleg aangegeven op en in de doos, zodat je goed weet hoe je de stick kan gebruiken.
Om de stick uit het doosje te halen, moet je aan het lipje met de veer trekken.
Onder de stick staat in het doosje nog een boodschap aangebracht. Hoe lief! Er is echt wel aandacht besteed aan de details!
De stick zelf bevat op de zijkant nog wat uitleg met een spreukje en de bovenzijde is versierd met veertjes.
Tot slot zit er een plastic beschermhulsje over de stick zelf. Je kan deze er gemakkelijk afhalen en na het gebruik er opnieuw opplaatsen. Je kan natuurlijk ook kiezen om de beschermhuls eraf te laten, als je dit liever wil.
En nu natuurlijk het echte werk. Om hem te gebruiken, kan je de stick gemakkelijk omhoog draaien. Zo'n stick weegt 22 gram met een netto-gewicht 5 gram. Dit staat gelijk aan 50ml parfum en bovendien mag hij mee in de handbagage op het vliegtuig. Je kan hem ongeveer 375 keer gebruiken en per keer houdt hij 4 tot 6 uur volgens Le Soft Perfume.
Ik heb de geur Nemamiah gekocht. Le Soft Perfume zegt hierbij: "Nemamiah staat voor welvaart en grootheid. Ik houd je strak tegen me aan en ik onderga mijn lot." De geur bestaat uit Citroen, Mandarijn, Sinaasappel, Passievrucht, Appel, Mango, Musk en Amber. Dat klinkt allemaal zoet en dat is het ook! Het is een fruitige en zoete geur, maar tegelijk zorgen de citrusvruchten voor een frisse noot. Ik vind de geur echt super! Hij blijft ook vrij lang hangen en komt zijn belofte van 4 tot 6 uur prima na. Hoe langer je hem op hebt, hoe subtieler hij wel wordt. Gelukkig kan je hem gemakkelijk bijwerken. Het enige wat ik een beetje jammer vind, is dat het meer een persoonlijke geur is. Het is namelijk vrij subtiel, waardoor je het alleen van dichtbij ruikt. Geen walm van parfum dus. Echt een probleem is dat natuurlijk niet, maar je moet niet verwachten dat mensen de geur op een afstand kunnen ruiken. Zelf vind ik het wel aangenaam om het op mijn polsen aan te brengen en regelmatig zelf eens te snuffelen! ^^

Er zijn nu 10 geuren beschikbaar. Per stuk betaal je 19,95 euro en de verzending naar België komt op 3,95 euro. Je kan deze sticks kopen via de Webshop van Le Soft Perfume.

Vergeet niet dat je nog steeds kan deelnemen aan de winactie! Klik op deze link!

1 opmerking: