vrijdag 9 augustus 2013

Deauty-box: overview en score (nl)

Na de WAAT-box maak ik nu ook een overview en score van de Deauty-box. Op deze box heb ik al een tijdje een abonnement, waardoor ik wel enkele boxen kan laten zien. Ik geef opnieuw een totaalscore per box en een score per product.

DEAUTY-BOX NOVEMBER: 24/30

  1. Kiehl's facial cleanser: 4/5: Ik had zelf nog nooit iets van Kiehl's gebruikt, maar deze gezichtsreiniger werkt echt geweldig. Alleen de geur vind ik een minpuntje.
  2. Kiehl's facial cream: 5/5: Een dagcrème die hydrateert zoals het hoort. Als deze op is haal ik zeker een nieuwe!
  3. Paul Mitchell super skinny serum: 5/5: Zoals jullie kunnen zien, heb ik deze al vaak gebruikt. Sinds ik mijn haar heb ontkleurd is het wel wat droger geworden dan voordien. Dit product zorgt er echter voor dat mijn haar er weer gezond uitziet.
  4. Nails by JM corrector pen: 2/5: Op zich werkt dit goed, maar ik heb zulke producten altijd vrij nutteloos gevonden. Een wattenstaafje en dissolvant werkt even goed en is stukken goedkoper.
  5. L'oréal Youth code luminizer serum: 4/5: Hydraterend, maar als je nadien poeder gebruikt kan het wel eens mislopen. Niet zo goed voor onder je make-up dus.
  6. Clinique high impact mascara: 4/5: Prima mascara, maar persoonlijk verkies ik toch waterproof.
DEAUTY-BOX DECEMBER: 21/30

  1. Bee nature douchemelk: 4/5: Deze heb ik reeds opgebruikt, waardoor het niet op de foto staat. Heel tevreden over, maar de verpakking was iets minder. Ik ben een voorstander van ecologische verpakkingen, maar in dit geval was het moeilijk om alles netjes op te gebruiken.
  2. Etat Pur Citroenzuur: 2/5: Deze staat ook niet op de foto. Ik heb hem weggedaan omdat mijn huid te gevoelig is voor dit product. Ik heb sinds deze box wel andere producten van Etat Pur besteld, waar ik wel enorm tevreden over ben. Deze zullen jullie binnenkort zeker zien verschijnen!
  3. Klorane droogshampoo: 4/5: Goede droogshampoo, maar niet echt bijzonder.
  4. Essie nagellak Bobbing for baubles: 4/5: Ik ben heel tevreden over Essie-lakjes, maar persoonlijk had ik liever een andere kleur.
  5. Kérastase Elixir Ultime gekleurd haar: 3/5: Ik ben een grote fan van Kérastase en deze olie verricht goed werk. De geur is echter te sterk voor mij.
  6. Georgio Armani miniatuur: 4/5: Goed voor de husband, maar iets minder voor mij.
DEAUTY-BOX JANUARI: 19/25

  1. Dermalogica exfoliant: 3/5: Een goede gezichtsscrub, maar persoonlijk vind ik hem echt veel te duur om opnieuw aan te schaffen.
  2. Narciso Rodriguez For her staal: 4/5: Ik vind het een goede geur, alleen verkies ik net iets zoeter.
  3. L'oréal Ellnett haarlak: 3/5: Ik gebruik zelf amper haarlak, maar dit formaat is wel erg handig om mee te nemen.
  4. L'oréal Vitamino color mask: 5/5: Dit haarmasker heb ik intussen al opgebruikt en dit wat een toppertje. De geur is enorm lekker.
  5. L'occitane amandel doucheolie: 4/5: Deze ruikt heerlijk. Alleen is de dop niet gemakkelijk om open te krijgen onder de douche.
DEAUTY-BOX FEBRUARI: 14/20

  1. L'oréal Mythic oil shampoo: 4/5: Deze heb ik intussen ook opgebruikt. Ik vind het een goede shampoo, maar voor mij verricht hij niet de wonderen die ik op andere blogs heb gelezen.
  2. L'oréal Superliner Blackbuster: 3/5: Ok eyeliner, maar ik vind hem niet gemakkelijk werken. Ik ben pro stift-liners, maar deze is gewoon te dik.
  3. Eucerin waslotion: 3/5: Voor mij niet echt zo bijzonder.
  4. Biotherm biomains: 4/5: Zeer goede handcrème. Hij ruikt heerlijk en trekt snel in. Alleen vind ik handcrèmes vaak toch wat te vet als je nadien nog iets wil vastnemen.
DEAUTY-BOX MAART: 17/25

  1. Pureology hydrate shampoo: 5/5: Deze heb ik opgebruikt, maar ik vond hem zo goed dat ik het 1 liter formaat heb aangeschaft.
  2. Pureology hydrate conditioner: 5/5: Deze is ook op. Ook hiervan heb ik nu het 1 liter formaat.
  3. Yves Saint Laurent youth liberator: 3/5: Anti-age verzorging heb ik nog niet echt nodig, waardoor deze iets minder is voor mij.
  4. Nuxe Huile Prodigieuse: 4/5: Heerlijke olie. Goed voor het lichaam en het haar. Alleen zorgt het ervoor dat je haar wel enorm snel vet wordt.
  5. L'oréal CC cream: 0/5: Deze staat niet op de foto, omdat ik hem heb weggedaan. Deze was echt veel te oranje voor mij.
DEAUTY-BOX APRIL: 27/30

  1. Vanessa Tugendhaft Or blanc parfum: 5/5: Deze ruikt heerlijk! Door de roller is hij ook gemakkelijk aan te brengen.
  2. Avène eau thermale spray: 5/5: Verfrissend en verzorgend! Vooral na het scheren zorgt hij ervoor dat irritaties snel verdwijnen.
  3. The Body Shop olive body butter: 5/5: Heerlijke geur en enorm hydraterend.
  4. Eucerin miscellaire reinigingslotion: 3/5: Waterproof make-up verwijdert hij niet zo goed als gewone make-up.
  5. Payot 24h hydra crème: 5/5: Ik heb er een nieuwe favoriete dagcrème bij. Alleen jammer dat hij niet zo goedkoop is.
  6. Maskerdoekjes: 4/5: Er zaten 3 in de box en ik heb er nog 1 over. Ik ben hier heel tevreden over, alleen voor dikkere producten werkt het niet zo handig.
DEAUTY-BOX MEI: 14/25

  1. Garnier BB cream: 0/5:  Deze is veel te donker voor mij.
  2. Klorane shampoo met havermout: 3/5: Handig formaat, maar niet echt bijzonder.
  3. Avène after sun: 5/5: Hier ben ik echt superblij mee. Hij verzacht snel pijnlijke zonnebrand.
  4. Lamazuna reinigingsdoekjes: 1/5: Deze staan niet op de foto, omdat ze weg zijn. Ik vond deze doekjes echt niet goed werken. Toch nog 1 punt voor het originele ecologische concept.
  5. Boho green terracottapoeder: 5/5: Voor mij te donker als bronzer, maar ik gebruik hem als blush.
DEAUTY-BOX JUNI: 21/30

  1. Catrice lipstick: 2/5: Ik ben dol op Catrice, maar felrode lipstick is echt niet mijn ding.
  2. Catrice absolute nude oogschaduwpalet: 5/5: Dit is nu mijn dagelijkse go-to geworden.
  3. Etat Pur Escine voor zware benen: 4/5: Ik ben intussen dol op de producten van Etat Pur, al zorgt deze niet voor een onmiddellijke verlichting van een zwaar gevoel.
  4. Estée Lauder crème: 3/5: Anti-aging producten zijn nog niet meteen nodig, dus een beetje overbodig.
  5. Lamazuna Jasmijn zeep: 3/5: Hij ruikt heerlijk, maar ik hou niet zo van blokzeep. Ik heb hem nog niet getest dus over de werking kan ik nog geen uitspraak doen. Als jullie hem al getest hebben, laat gerust jullie mening weten!
  6. Eucerin scheerschuim: 4/5: Handig formaat, maar eerder voor de husband dan voor mij.
DEAUTY-BOX JULI: 18/25

  1. Avril oogpotlood: 2/5: Ecologisch en een mooie kleur, maar jammer genoeg niet waterproof of supergepigmenteerd.
  2. Avril nagellak: 3/5: Ecologisch, sneldrogend en zonder schadelijke bestanddelen. Een ander kleurtje had wel leuker geweest.
  3. The Body Shop Shea body scrub: 5/5: En weer een favoriet bij! Deze maakt je huid superzacht en zorgt voor een goede verzorging.
  4. Renè Furterer Karité haarkit: 5/5: Grote fan van haarverzorging met natuurlijke bestanddelen.
  5. Alepia Caramel Savon Noir: 3/5: Goede zeep met prima werking. Doordat hij zo plakkerig is vind ik hem echter niet zo praktisch in gebruik